neljapäev, 18. september 2008

No tere siis !
Täna on väga kehva ilm vöi nagu ilmateade ytles:harmaa syyssää!Mina öue ei saa,sest pesu on tohutult pesta(puhkuste tagajärg)ja issi tuleb ka kodusele öhtusöögile.Tööd ta teeb täna kella 01.00-ni ja arvestades tema tervislikku seisukorda,on mul pisike hirm ta pärast!Aga ta on ka pöikpäine ja ei läinud hommikul arstile!Paranemise märke on kyll ta juures ,kuid kodus oleks ta vöinud kyll olla!
Soomes on taas tore olla,sest siin on nii palju tegemist ja köik see tegemine on yhes ruumis,mis on eriti vahva!Aga on väike probleem----ära anda lenor pesuloputusvahend----,mis haiseb minu jaoks nii vastikult ,et see on väääga paha pisikese ruumi jaoks,kus tuleb ka pesu kuivatada!!!
Meil oli tore silgupidu siis Paikusel!Algul seisid köik ymber laua ja ahhetasíd ja ohhetasid ,mis kole! Orava Elmar ytles oma naisele,et, sul naine ,on veel palju öppida!Täna löptasime siin viimsed silgud ja tegelikult yks karp on siiski veel!Nagu ikka-köike liialt palju!!!!
Olge tublid ja terved!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mis haige ta on? Ja mina vötaks selle pesuloputusvahendi. Ma pole iial varem nii palju pesu pesnud, kui nüüd kahe lapsega. Üks pissib püksi lasteaias (nad ei jöua öuest tuppa nii kiiresti kui vaja) ja teine ilastab, oksendab ja topib oma sokke suhu samal ajal kui tal seal ka söök on.