laupäev, 6. september 2008

Üksinda!!!

No nii, läinud mu mehed. Nii mönus vaikne ja rahulik on. No hea küll, nii vaikne ka pole, kuulan siin muusikat üsna kövasti. Vahest on vaja natuke ise olla ja lastel on vaja ainult oma isaga olla. Eile öhtul läksin A-ga meie suurde voodisse magama ja siis me seal rääkisime natuke. Patrikul oli eile töö juures see vähisöömisepidu ja me siis A-ga arutasime, et huvitav mida nad seal söövad. A arvas et torti. Ja kui ma siis ütlesin, et mina seda küll ei usu, siis arvas ta hoopis, et äkki söövad makarone. Jah, makarone ketshupiga... :)

S on juba teist ööd järjest kehvasti maganud. Ei tea, kas hambad tulevad vöi on lihtsalt mingid muud kasvuraskused. Igatahes väsitav on nende tuppa mitu korda öö jooksul joosta. Kuna muud treeningut ma ei saa, siis vöibolla on kasulik mul öösiti tubade vahet joosta hoopis. Ma muidugi eelistaksin magamist kui aus olla.

Tänane to do nimekiri:
  • juuksed värvida
  • tööpluus ära triikida
  • tolmuimejaga toad ära tömmata
  • tööle minna
  • öhtusöögiks sushit süüa
  • vöibolla lubada üks ölu öhtul
Tegemist kui palju ja üks asi tähtsam kui teine :)

Peatse kirjutamiseni!

Kommentaare ei ole: