kolmapäev, 10. september 2008

Tegemist jätkub...

Ma ei saa aru, miks S nii vara üles peab ärkama. Olime juba enne kuute üleval!!! Önneks viis P täna A lasteaeda ja see tähendab, et me saime S-ga uuesti magama minna. Nüüd magab S juba teist korda tänase päeva jooksul. Ja mina olen juba natuke pesu pesnud ja otsustanud, mida täna öhtuks süüa teha.

Ilm on külm ja hall täna. Löpuks ometi saab S-le rohkem riideid selga panna ja ta tekkide sisse mähkida. :) A tahab endiselt lühikeste pükstega ringi käia vöi siis ilma sokkideta lasteaeda minna. Et ta sokke ei taha, pöhjustab ta sellega, et muidu ta kukub liumäel. No selles on tal muidugi öigus, aga siiski... P sai talle hommikul ikka mingi jaki ka selga, kui nad rattaga lasteaia poole hakkasid väntama. Peab hakkama talveks poistele riideid vaatama. A-l pole vist mitte midagi - ei jakki ega saapaid. Ega kindaid... Ilmselt peab A jaki ostmiseks kaasa vötma, sest tal ju omad kindlad arvamused oma riietest ja parem on kui ta ise valida saab. Siis on pärast kergem teda riidesse panna.

Täna on tähtis päev - ma lähen üle pika aja jälle jooksma! Eks näha ole, kuidas ma selle kolm kilomeetrit üle elan. Vot nii pönev mu elu ongi :)!

2 kommentaari:

Kats ütles ...

kuidas joosta oli?

Anonüümne ütles ...

Nii mönus ja kerge!!! Aga nüüd kaks päeva hiljem ei ole enam sugugi sama mönus ja tore tunne..:)